EU politici zijn door en door corrupt! GMO gewassen zijn niet geschikt voor dier en mens als voedsel en levensgevaarlijk!
Bert(AWRvB)
2016-10-14 04:04:45 UTC
EU politici zijn door en door corrupt! GMO gewassen zijn niet geschikt
voor dier en mens als voedsel en levensgevaarlijk!

De signalen zoals in het artikel gemeld zijn al lang en breed bekend
bij politici in de EU. Dit houdt in dat parlementen van alle landen in
de EU op de hoogte zijn van de misstanden voor wat betreft GMO gewassen.

Deformities, Infertility, Disease: The Real Cost of Using GMO Animal
Feed
http://foodintegritynow.org/2016/10/13/deformities-infertility-disease-real-cost-using-gmo-animal-feed/
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Cees Camphuis
2016-10-14 07:29:47 UTC
Je bent nu ineens van de Wilders partij, Bertje?
Sjoerd
2016-10-14 13:31:18 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
EU politici zijn door en door corrupt!
Je bent nu ineens van de Wilders partij, Bertje?
Gelijk heeft-ie wel, die Wilders.
Hoorde vandaag net dat het politieke showproces tegen hem doorgaat.
Dacht ik in een beschaafd land te wonen.
Het is hier al niet beter dan in wat voor achterlijke dictatuur dan
ook.
Cees Camphuis
2016-10-14 14:24:32 UTC
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Linx wil gewoon de oorspronkelijke bevolking vervangen door islam.
Iedereen die dat wil belemmeren moet geëlimineerd worden.
Kijk maar naar Fortuyn.
BugHunter
2016-10-14 14:28:43 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Er was er maar 1 die Fortuyn dood wilde.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2016-10-14 16:11:16 UTC
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Juist, er is er maar één die het gedaan heeft en dat was genoeg,
er stonden er nog honderdduizenden te wachten om het te doen.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20140502_01089118

Is Pim Fortuyn ook na twee derden van zijn dood
opgestaan uit zijn graf ?

Discriminatie, racisme etc etc etc.

West Europa is totaal verdorven, misschien klinkt
*totaal rot* beter.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2016-10-14 16:15:43 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Autochtonen?
Post by Ghingis Khan
[...]
Een gevaarlijke mening.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2016-10-14 17:43:09 UTC
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Moslims en moslimlovers, en de rest links gepeupel.
Post by BugHunter
Post by Ghingis Khan
[...]
Wat is er daar gevaarlijk aan ? Kijk en zie rondom je,
kijk verder dan de schaduw van de kerktoren.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Cees Camphuis
2016-10-14 18:00:41 UTC
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Welnee, Fortuyn waarschuwde zelf al na het stronttaartincident dat hij
door de linze media gedemoniseerd werd.
Linx = FOUT in deze kwestie.
BugHunter
2016-10-14 18:28:06 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Demoniseren is niet doodschieten. Ook zijn
tegenstanders zouden dat nooit doen. Ik heb
het dan natuurlijk niet over allochtonen,
die doen niet mee.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Cees Camphuis
2016-10-15 03:53:12 UTC
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Demoniseren is het scheppen van een sfeer waarin doodschieten acceptabel
wordt. En dat is gebeurt met Fortuyn.
Dit zal lixz nog lang met zich moeten meedragen.

Ook zijn
die doen niet mee.
BugHunter
2016-10-15 13:27:10 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Acceptabel voor wie? Voor die was het al
acceptabel.
Post by Cees Camphuis
Ook zijn
/ \ Bye, BugHunter
Cees Camphuis
die doen niet mee.
BugHunter
2016-10-15 14:21:11 UTC
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Dacht ik in een beschaafd land te wonen.
Het is hier al niet beter dan in wat voor achterlijke
dictatuur dan
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
ook.
[...]
Dus iedereen die links is is voor
doodschieten van bv Wilders?
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Ook zijn
/ \ Bye, BugHunter
Cees Camphuis
2016-10-15 14:37:18 UTC
Post by BugHunter
2016 om
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Dacht ik in een beschaafd land te wonen.
Het is hier al niet beter dan in wat voor achterlijke
dictatuur dan
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
ook.
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
[...]
Ja, anders is 'ie niet linx!
Je snapt er echt geen flikker van hé'?
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Ook zijn
die doen niet mee.
BugHunter
2016-10-15 15:06:02 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
2016 om
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Dacht ik in een beschaafd land te wonen.
Het is hier al niet beter dan in wat voor achterlijke
dictatuur dan
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
ook.
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
[...]
Ik snap zelfs jou wel, maar ik geloof er
geen flikker van.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Bert(AWRvB)
2016-10-15 22:54:34 UTC
Geloven doen we in nl.religie.
En zelfs DAT niet. Maar dat terzijde.
Ik stoor me hogelijk aan de titel van deze draad. Welke idioot verzint
zoiets, en waarom mogen wij er van meegenieten?
Ah, Ik zie het al: Bert.
Mijn bron is Rusland!

Rusland verbied de import van GMO gewassen (net zoals China) en in
Rusland mogen er ook geen GMO gewassen worden verbouwd! China stuurt zo
nu en dan schepen die GMO gewassen bevatten terug naar de USA enz.

De USA heeft een staatsgreep in Oekraïne gepleegd om op die manier land
in Oekraïne te kunnen aankopen (lees stelen), door bedrijven zoals
Monsanto, en op dat land GMO gewassen te kunnen verbouwen. Daarbij wou
de USA verdragen tussen Oekraïne en Rusland gebruiken om alsnog GMO
gewassen naar Rusland te kunnen exporteren maar Rusland heeft dat verboden.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Ghingis Khan
2016-10-15 23:35:57 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Juist, zeer juist, wat dacht men hier wat die amies in Oekraïne
te zoeken hebben ?
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2016-10-15 16:57:36 UTC
Post by BugHunter
2016 om
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Dacht ik in een beschaafd land te wonen.
Het is hier al niet beter dan in wat voor achterlijke
dictatuur dan
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
ook.
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
[...]
Mischien niet voor, maar na de daad op straat staan dansen.
Post by BugHunter
Post by BugHunter
Post by Sjoerd
Ook zijn
http://www.snowleopard.org
Bert(AWRvB)
2016-10-14 20:05:07 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by BugHunter
Post by Cees Camphuis
Post by Sjoerd
Post by Cees Camphuis
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Er was geen stronttaart maar een gewone taart van de bakker en er werd
toen ook een stinkbom of meerdere gegooid.
Post by Cees Camphuis
Linx = FOUT in deze kwestie.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Strandkruier
2016-10-14 09:16:58 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Interessant verhaal, natuurlijk! We kunnen er onze lessen uit trekken. Maar voor mij bewijst dit niet dat de E.U.-politici corrupt
zijn en ook niet dat elke genetische manipulatie per definitie schadelijk is voor de mens. Deze, die gij hier opgenoemd hebt,
blijkt dat waarschijnlijk wel te zijn. Maar, hoe zit het met de àndere manipulaties?
*Ik* sta in mijn boomgaard absoluut zeker met genetisch ongemanipuleerd fruit! Vermist het allemaal originele soorten zijn!
Maar ge zult er zelf niet van willen eten! 't Geen *gij* op uw bord krijgt komt van kruisingen. Is dàt geen genetische
manipulatie?? De natuur doet zelf niet anders dan zijn eigen genen wijzigen.
Norbert de strandkruier & fruitkweker
Jef
2016-10-14 09:29:48 UTC
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
[...]
*Dat* kennen *we* ook nog van vroeger: zure appelen en peren vol maden.
*Wij* eten uitsluitend Pink Lady.
Bert(AWRvB)
2016-10-14 20:20:33 UTC
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Die GMO gewassen bevatten DNA wat bij bacteriën, die in de maag en
darmen leven van mens en dier, aanzet tot het produceren van gif waar
insecten en kleine dieren aan dood gaan (tenminste dat is de bedoeling).
Mens en dier hebben daar geen last van zegt bv Monsanto. In de praktijk
blijkt dat dieren er wel schade van hebben terwijl mensen ook ziek
worden, of erger, zelfs als ze dieren eten die GMO gewassen hebben
gegeten. Of bacteriën in de maag en darmen van de mens ook gif
produceren weet ik niet maar ik vermoed van wel. Monsanto en andere
bedrijven ontkennen dat dat gevaarlijk is voor mens en dier (maar
knaagdieren moet er wel aan doodgaan).
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Ghingis Khan
2016-10-14 21:07:17 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Als een klein knaagdier ervan doodgaat dan is het enkel een kwestie
van gewicht voor de mens ook zijn eraan ten onder gaat.

Knaagdier 200gr sterft van 1mg
Mens van 70 kg sterft dan aan

5 mg voor 1kgx70= 350 mg om een mens te doden.

Of dat zo is weet ik niet, maar als de honden ziek zijn
weegt de arts steeds het dier om de hoeveelheid medicatie
te bepalen.

Geef een Pekinees de dosis voor een hond van 40 kg en ik denk niet
dat het klein mormel deze dosis overleeft.

Ik kan er naast zitten ook, maar de hoeveelheid is belangrijk.

Cyaankali hoeft niet dodelijk te zijn. De hoeveelheid die is
het belangrijkste.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2016-10-14 21:26:12 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Gaat *gij*, als distributeur van Monsanto, genetisch gemanipuleerd plantgoed of zaden verkopen aan een boer als ge
tegelijkertijd weet dat het vee van die boer er enige tijd later aan dood gaat? Of dat hij er zelf, met heel zijn huishouden, ziek
van wordt? Dan gaat Monsanto er toch wel dik mee in haar eigen voet schieten, dacht ik. Want zo'n nieuwtje gaat onder de
boerenpopulatie als een lopend vuurtje rond.
Dat de gentechnologie van Monsanto onverwachte neveneffecten heeft in sommige gevallen wil ik gerust aannemen. Dat
gebeurt in de farmaceutische bedrijven, bij de ontwikkeling van nieuwe medicamenten, evengoed. Maar ik weiger om aan te
nemen dat Monsanto die negatieve gebeurtenissen niet ernstig neemt. Hun producten moeten tenslotte verkoopbaar
blijven. Voor zover ik de boeren ken: ge kunt ze wel één keer bij hun kloten hebben, maar geen twee keer.
Norbert de strandkruier & fruitkweker
BugHunter
2016-10-14 21:29:21 UTC
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Jawel, 1 kloot per keer. :-)
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Ghingis Khan
2016-10-15 14:26:26 UTC
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Men vergeet hier wat.

Dat gemanipuleerde is niet hergebruikbaar.

Men kan geen zaden meer gebruiken om te zaaien
of te planten het is onvruchtbaar.

Dus elk jaar zal de boer bij Monsanto moeten inkopen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
BugHunter
2016-10-15 15:08:38 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Klok, klepel.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2016-10-15 16:23:31 UTC
Post by Ghingis Khan
Dus elk jaar zal de boer bij Monsanto moeten inkopen.
Dat is niet echt waar, Dzjies. Want zelfs genetisch gemanipuleerd zaad of plantgoed is niet "eeuwig." Op een gegeven
ogenblijk doen zich in dat gewas ook natuurlijke genetische wijzigingen voor en verlies het zaad zijn eerdere eigenschappen.
Er zullen altijd boeren zijn die ongemanipuleerd zaad of planten blijven doorkweken ter wille van het behoud der betere
eigenschappen en daaruit kan dan weer gekruist worden. Iets dergelijks gebeurt ook in mijn boomgaard: ik kweek oeroude
rassen die gebruikt kunnen worden om, als er in de fruitteelt iets misgaat, er enten van te nemen die dan gebruikt worden
om opnieuw moderne rassen te doen ontstaan. Monsanto zal zeker het risico niet nemen om de klassieke landbouw uit te
schakelen. Gelooft dat maar niet.
Norbert de strandkruier & fruitkweker
Ghingis Khan
2016-10-15 17:01:11 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Als men de manipulatie niet terugdraait is het inderdaad eeuwig Norbert.

Monsanto neemt nog veel meer risico's dan je denkt.
Om de macht en de poen is het te doen.

Die gaan over lijken.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2016-10-15 18:32:42 UTC
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Hmm.. *Ergens* ga ik uw stelling niet tegenspreken, Dzjies! Maar, geloof me: ze zullen het zelf nooit zo ver laten komen dat
*zijzelf* het *lijk* worden, ziet ge? En net dààrvoor hebben zij de genetisch *ONgewijzigde* natuur nog altijd nodig.
Bovendien bestaat er nog een veel sterkere genetische manipulator dan Monsanto: de natuur zelf! Die zorgt namelijk zelf
voor mutaties in de cellen door de inwerking van kosmische straling en dat is een proces dat dag en nacht voortduurt. Wat
Monsanto doet is zeker geen stabiele garantie voor haar eigen producten. Het zou me zelfs geeneens verwonderen dat over
een paar decennia de belangstelling voor genetisch gemanipuleerd voedsel gewoon uitdooft. Wegens: onhoudbaar en niet
duurzaam! Want dàt is iets wat Monsanto (en ander bedrijven) nog altijd moeten bewijzen: dat hun genetische wijzigingen
ook duurzaam zijn! *Ik* zie hen dat nooit zo ver te krijgen, maar daar kan gerust een halve eeuw overheen gaan. Als
genetische manipulatie uiteindelijk ons niet de windeieren legt die we ervan verwacht hadden zal dit scenario wel vanzelf
uitdoven.
Norbert de strandkruier & fruitkweker
Ghingis Khan
2016-10-15 18:47:29 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
Norbert, kijk eens rondom, de natuur wreekt zich steeds, en steeds
in de afschuwelijkste vorm.

Ik heb niets tegen genetische manipulatie Norbert, wel om de
bijwerkingen.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2016-10-15 19:09:08 UTC
Norbert, kijk eens rondom, de natuur wreekt zich steeds, en steeds in de
afschuwelijkste vorm.
Ik heb niets tegen genetische manipulatie Norbert, wel om de
bijwerkingen.
Gelijk hebt ge, Dzjies. Dat is iets wat ik net ook wilde zeggen!
Norbert de strandkruier & fruitkweker
BugHunter
2016-10-15 18:07:01 UTC
Post by Strandkruier
Post by Ghingis Khan
[...]
De zaden zijn hybride en je krijgt geen info
over de ouders.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
------------///-----------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2016-10-15 19:04:25 UTC
De zaden zijn hybride en je krijgt geen info over de ouders.
Dat is juist, BugHunter, maar toch is die informatie wel ergens opgeslagen. Ge moet er overigens rekening mee houden dat
ook van hybriden geweten is dat deze niet het eeuwig leven hebben. Ik weet al lang dat hun toekomst veel onzekerder is dan
de echte, oorspronkelijke soorten, waar zij uit verwekt werden. Pin u daar nu toch eens niet op vast, hé? Als gij bij uw
plantgoedverkoper plantgoed gaat kopen van de hybridesoort is het -nu al- geeneens zeker dat hij over pakweg 5 jaar die
soort nog zal kunnen leveren. *Mijn* plantgoedverkoper maakte eerder enige jaren ferm reclame voor hybrideplantgoed.
Maar tegenwoordig doet hij dat niet meer! En, weet ge hoe dat komt? Wel lees deze pagina:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Hybride_(biologie)
Daar staat:"Hybriden zijn vaak minder fertiel of zelfs steriel."
Begrijpt ge?
Norbert de strandkruier & fruitkweker
BugHunter
2016-10-15 19:15:41 UTC
Post by Strandkruier
[...]
Ja, dat weet ik, dat klopt ook, maar de
ouders (of zelfs hun ouders) zijn doorgaans
stabiele rassen en worden 'verwerkt' in
zaadselectiebedrijven. Als jij zaad trekt
van je hybride soorten hebben die niet meer
de gewenste eigenschappen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
/ \ Bye, BugHunter
Strandkruier
2016-10-15 19:36:24 UTC
Als jij zaad trekt van je hybride soorten hebben die niet meer de
gewenste eigenschappen.
Inderdaad!
--
Norbert de strandkruier & fruitkweker