Duizenden betogers tegen TTIP
Linea Recta
2015-10-10 14:27:04 UTC
Omdat je er op het nieuws niks over hoort:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/24601175/__Duizenden_betogers_tegen_TTIP__.html
--
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
FormerlyKnownAs
2015-10-10 15:41:16 UTC
On Sat, 10 Oct 2015 16:27:04 +0200, "Linea Recta"
Post by Linea Recta
http://www.telegraaf.nl/binnenland/24601175/__Duizenden_betogers_tegen_TTIP__.html
Eerlijk gezegd is het voor mij ook totaal nieuw! Maar ik heb net
zitten lezen op:

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/ttip-handelsovereenkomst-tussen-europese-unie-en-de-verenigde-staten/inhoud/waarom-handelsovereenkomst-transatlantic-trade-investment-partnership-ttip

En ik zie niet waarom daar zoveel protest op is?
Het is volgens mij juist gunstig voor de import/export.
Onze privacy kan het niet zijn wat die geven wij massaal vrijwillig al
prijs via Facebook, Google, Whatsapp etc.
Maar nogmaals, ik weet er dus niet het fijne van. Dus als iemand mij
kan vertellen waarom dit geen goed idee is houd ik mij aanbevolen.

Maar kom dan niet aan met chemtrail of illuminatie verhalen dus graag
wat meer concrete zaken.
Sjoerd
2015-10-10 15:45:41 UTC
Post by FormerlyKnownAs
Maar nogmaals, ik weet er dus niet het fijne van. Dus als iemand mij
kan vertellen waarom dit geen goed idee is houd ik mij aanbevolen.
Dit overzicht zou een aardige indruk moeten geven.
"10 redenen om 10 oktober de straat op te gaan tegen TTIP"
https://milieudefensie.nl/ttip/nieuws/10-redenen-om-10-oktober-de-straat-op-te-gaan-tegen-ttip
FormerlyKnownAs
2015-10-10 17:03:13 UTC
Post by Sjoerd
Post by FormerlyKnownAs
[...]
Dank voor het overzicht en het is bij mij nu duidelijk!

Vooral punt 8 moge duidelijk zijn om hier niet mee accoord te gaan!
Dat is het eigenlijk de overkoepeling van het geheel.
Linea Recta
2015-10-11 10:12:38 UTC
Post by Linea Recta
[...]
Amerikaanse standaards. Ze willen gerotzooi met levensmiddelen hier ook gaan
legitimeren.
Post by FormerlyKnownAs
Het is volgens mij juist gunstig voor de import/export.
Voor bedrijven wel ja. Voor consumenten niet.
--
|\ /|
| \/ |@rk
\../
\/os
OMonline
2015-10-11 10:30:34 UTC
Post by Linea Recta
[...]
Ik denk dat GL, d66, SP bang zijn dat allerlei stupide millieuregels over
CO2 en regels
voor werkgevers worden afgeschaft?