Universiteit Hawai: Important 260 Million Unarmed Civilians Killed - Democide = Death By Government * GMO maakt oa onvruchtbaar * Vaccins bewust besmet!
Bert(AWRvB)
2017-01-23 02:53:25 UTC
Universiteit Hawai: Important 260 Million Unarmed Civilians Killed -
Democide = Death By Government * GMO maakt oa onvruchtbaar * Vaccins
bewust besmet!

De rijken der Aarde enzovoort eten geen GMO voedsel en ze krijgen
speciaal gemaakte schone vaccins (die eigenlijk iedereen hoort te krijgen).

https://www.hawaii.edu/powerkills/20TH.HTM
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Ghingis Khan
2017-01-23 15:38:37 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
http://youtu.be/5hlAX0g5es8
https://www.hawaii.edu/powerkills/20TH.HTM
Niets nieuws onder de zon, is reeds een paar duizenden jaren zo.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2017-01-23 18:03:20 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
't Was te verwachten. Dat YouTube-filmpjes is duidelijk van Infowars.com. En Infowars.com is bekend als een valse nieuwssite.
https://sites.google.com/site/dehoaxwijzer/valse-nieuwssites
http://rationalwiki.org/wiki/Infowars#Infowars
http://nl.hoax.wikia.com/wiki/InfoWars
http://www.fakenewswatch.com/
https://mediabiasfactcheck.com/infowars-alex-jones/
Norbert de strandkruier & fruitkweker
nonkel
2017-01-23 18:53:22 UTC
Post by Strandkruier
't Was te verwachten. Dat YouTube-filmpjes is duidelijk van Infowars.com. En Infowars.com is bekend als een valse nieuwssite.
Deze nepnieuws serverende sites hebben idd de domme-lezersentiteit in de
greep. Ze serveren 'alternatieve feiten' (zie presidentieel woordvoerder
Comical Ali), waarmee ze onze bepolse Trumpisten van Orwelliaans voer
voorzien.
Wat jij en ik hiertegen ondernemen heeft blijkbaar geen enkele zin: deze
onbelezen rukkers blijven ziende blind. Bepol is dood ;)
Ghingis Khan
2017-01-23 19:47:27 UTC
Post by nonkel
Post by Strandkruier
[...]
Ja ja, enkel wat links is, is politiek correct.

Allemaal racisten.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Strandkruier
2017-01-23 20:55:54 UTC
Post by nonkel
Post by Strandkruier
[...]
*Ik* vraag me altijd af, Willy, wat ze te verkopen hebben. Van Alex Jones van Infowars weten we dat ondertussen al:
http://infowars-shop.stores.yahoo.net/index.html .
Norbert de strandkruier & fruitkweker
Ghingis Khan
2017-01-23 22:43:05 UTC
Post by Strandkruier
Post by nonkel
Post by Strandkruier
[...]
Ja ja, zaken doen op het WWW is enkel voor de politiek correcten.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Bert(AWRvB)
2017-01-23 18:50:58 UTC
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Infowars gaat echt niet verzinnen dat proefdieren die GMO voedsel eten
nakomelingen krijgen waar haar in de mond groeit (enzovoort).

Misschien dat Bedrijven die GMO-zaden in elkaar knutselen denken dat er
een nieuwe ijstijd komt en dat het daarom beter is als mensen en dieren
haar in de mond hebben tegen de kou!
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Strandkruier
2017-01-23 21:40:55 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Infowars gaat echt niet verzinnen dat proefdieren die GMO voedsel eten
nakomelingen krijgen waar haar in de mond groeit (enzovoort).
Bewijst mij eens dat hij het *niet* verzonnen heeft.
Norbert de strandkruier & fruitkweker
Ghingis Khan
2017-01-23 22:43:32 UTC
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
Infowars gaat echt niet verzinnen dat proefdieren die GMO voedsel eten
nakomelingen krijgen waar haar in de mond groeit (enzovoort).
Bewijst mij eens dat hij het *niet* verzonnen heeft.
Omdat het reeds bewezen is.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org
http://www.snowleopard.org
Ghingis Khan
2017-01-23 19:45:53 UTC
Post by Strandkruier
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Fout, Infowars is niet politiek correct.

Let op de .com van Commercial en de .org van de linksen.

Het zijn allemaal racisten.
--
Ghingis Khan
http://www.lotuschild.org