Alleen biologisch eten is echt 'Gezond Eten'! In de loop van de eeuwen ontstond een tekort aan noodzakelijke voedingsstoffen voor 'tamme' dieren en mensen!
Bert(AWRvB)
2016-01-19 19:03:43 UTC
Alleen biologisch eten is echt 'Gezond Eten'! In de loop van de eeuwen
ontstond een tekort aan noodzakelijke voedingsstoffen voor 'tamme'
dieren en mensen!

Duizenden jaren geleden leefden mensen in Nederland van wilde
dieren en planten die in het wild voorkwamen. Die wilde dieren aten
datgene wat in de natuur aanwezig was en wat ze nodig hadden als ze
bijvoorbeeld ziek waren. Omdat deze wilde dieren gevarieerd aten
bevatten ze ook noodzakelijke voedingsstoffen in hun lichaam die de mens
nodig had. Dus als mensen gevangen wilde dieren aten kregen ze ook veel
noodzakelijke voedingsstoffen binnen. Gedurende een onbekende tijd
reisden sommige mensen in West-Europa in het najaar naar Spanje om daar
in de winter te overleven en in het voorjaar reisden ze weer naar het
noorden van West-Europa om daar tot het najaar te leven. Rendieren deden
in die tijd hetzelfde.

Na verloop van tijd begon de mens dieren te vangen en deze te
houden voor melk en vlees en als lastdier / trekdier / rijdier.
Vervolgens begonnen mensen zich min of meer permanent te vestigen in
gebieden waar voldoende voedsel was voor hun dieren en zichzelf. Dit had
tot gevolg dat de omgeving van zo'n vaste woonplaats verarmde voor wat
betreft gevarieerd voedsel waardoor zowel de dieren op de boerderij als
de mens een tekort kreeg aan noodzakelijke voedingsstoffen. Dit had tot
gevolg dat mensen die vlees aten van hun tamme dieren van hun boerderij
niet meer dat vlees aten wat ze aten toen ze nog wilde dieren aten. Veel
noodzakelijke voedingsstoffen ontbraken in dat vlees van die tamme dieren.

Doordat er steeds meer boerderijen kwamen en die gebieden steeds
meer verarmden voor wat betreft gevarieerd voedsel ontstonden er steeds
meer gezondheidsproblemen voor mens en dier. Dit is sinds die tijd
alleen maar erger geworden tot vandaag de dag.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Bert(AWRvB)
2016-01-19 21:53:00 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Alleen biologisch eten is echt 'Gezond Eten'! In de loop van de
eeuwen > ontstond een tekort aan noodzakelijke voedingsstoffen voor
'tamme' dieren > en mensen!
Post die idiote troep alleen waar het hoort menneke.
Dus niet hier...
Leuk ben je.... Het hoort in geen enkele
groep.
Minister Schippers van Volksgezondheid verbied de NL burgers om te
weten wat kruiden voor werking hebben (als ze worden gegeten) terwijl
die wetenschappelijke informatie bij universiteiten te lezen is.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Sietse Vliegen
2016-01-20 02:35:12 UTC
Post by Bert(AWRvB)
Minister Schippers van Volksgezondheid verbied de NL burgers om te
weten wat kruiden voor werking hebben (als ze worden gegeten)
Onzin. Schippers verbiedt - volkomen terecht - dat kwakzalfverkopers
claimen dat hun kwakzalf helpt tegen kwaaltjes, als daar geen bewijs
voor is. Ook na al die eeuwen ervaring die er al zouden zijn met het
desbetreffende kwakzalfspul. Daarom mag er niet op zo'n pot kwakzalf
staan dat het ergens tegen helpt, tenzij dat bewezen is. Zoals ook niet
op een zak chips mag staan dat het helpt tegen jeugdpuisjes, of op een
pakje sigaretten dat je er 95 mee wordt, ondanks die ene oma die zo oud
werd terwijl ze toch een pakje per dag rookte.
Post by Bert(AWRvB)
terwijl
die wetenschappelijke informatie bij universiteiten te lezen is.
Kijk eens aan, burgers mogen dus wel degelijk weten wat er bestond /
bestaat aan volksgeloof over kastanjes in de oren stoppen. Je maakt je
dus weer eens druk om niks. Stop een pastinaak in je neusgat, en je zult
zien dat het overgaat. Staat niet op de verpakking(*), door de
onmenselijke censuur van Schippers. Maar wij weten het! De enigen die
het niet mogen weten, zijn aliens. Die worden namelijk ziek van
biologische voeding, helemaal als die in het wild geoogst of
doodgeknuppeld is. Logisch, want ze zijn vele malen verder dan wij, met
hun technologie. Die lusten bijvoorbeeld alleen eland uit blik, met
extra toegevoegde gluten. Komt doordat op hun planeet zelfs de wildste
dieren de godganse dag met een smartphone door het wildpark lopen, met
apps die zogenaamd hun prooi kunnen vinden. Maar in werkelijkheid de
beesten leiden naar het afhaalloket van de kantine in zo'n savanne.
Eerlijk gezegd denk ik dat ik er vrij vlot ziek van zou worden: elke dag
mammoet of neandertaler eten. Maar echt bewijzen kan ik dat niet. Beide
prooisoorten zijn denk ik te schuw. Ik heb er tenminste nog nooit eentje
gezien. Goed, ik zou bigfootvlees kunnen eten, maar dat lust ik niet.
Jammer, want die lopen nou net overal bij bosjes rond.

(*) het helpt pas echt goed bij wilde pastinaak, die getemde doen veel
minder. Net zoals de koe en het varken: alleen de wilde variant daarvan
is voedzaam. En alleen als je die van Spanje tot Lapland in je blote
kont achterna gezeten hebt, en met een houten speer gedood. Rauw opeten
uiteraard, want vuur maken is zo onnatuurlijk als een Ziggo-survival (%)

(%)Hm.. of was het nou Zippo?
--
Sietse